Otthoni edzés Mészáros Péterrel!

Köredzés amihez 2 székre, vízzel töltött műanyag palackokra, erősebb hátizsákra, és könyvekre lesz szükség.

Box zsákra, vagy ahhoz hasonló (merevebb szőnyeg, 2db gumiabroncs, és vizes palackok) tárgyra ütés-rúgás kombinációk. Természetesen ellenállás, box zsák nélkül is meglehet csinálni az edzést. Ellenállással viszont nagyobb intenzitást, edzéseredményt tudtok elérni.

Családtaggal otthon párosan együtt edzés.

Köredzés amihez 2 székre, vízzel töltött műanyag palackokra, erősebb sporttáskára, és egy vontatókötélre lesz szükség.

Cardio Fight edzés 54 perc alatt 700 kcal égetés

Előtérbe helyezve az állóképesség és a hasizom edzése.

Köredzés, amihez egy székre van szükség.

1. edzésrész:

50 másodperc fekvőtámasz széken, majd 50 másodperc nyakból nyomás (ezt ismételd meg 2-szer)

2. edzésrész:

50 másodperc széken támaszkodva, térdemelés mellkashoz, majd 50 másodperc szék lábai vállon és guggolás váltott lábas előre rúgás (ezt ismételd meg 2-szer)

3. edzésrész:

50 másodperc felülés, miközben a lábaink a széken, majd 50 másodperc lábemelés (ezt ismételd meg 2-szer)

4. edzésrész:

50 másodperc jobb láb fel lép a székre, és bal láb térdemelés mellkashoz, majd 50 másodperc bal láb fel lép a székre, és jobb láb térdemelés mellkashoz, utána 50 másodperc felugrás páros lábbal a székre (csak haladóknak!!!) (ezt ismételd meg 1-szer)

5. edzésrész:

50 másodperc hason fekvés közben a széket a két lábánál fogva 10-15cm-re kiemeljük, majd vissza, ezután mindkét kar köríves mozdulatot végez. Utána 50 másodperc a székre támaszkodva fordított fekvőtámasz. (ezt ismételd meg 2-szer)

6. edzésrész:

25 másodperc széken ülve, bal láb kiemel, és jobb láb egy lábas guggolás, majd 25 másodperc széken ülve, jobb láb kiemel, és bal lábas guggolás. Utána 50 másodperc váltott lábas lábemelés a szék alsó fokára. (ezt ismételd meg 2-szer)

7. edzésrész: 

50 másodperc a szék lábait fogva bicepsz gyakorlat, majd 50 másodperc háton fekvés közben a széket fogva felülésből mellkastól nyomás fej fölé. (ezt ismételd meg 2-szer)

8. edzésrész:

A szék fekvő állapotban van, majd 50 másodperc bal térd támaszban, miközben jobb láb a szék fölött köríves lábnyújtást végez. Ezután 50 másodperc másik oldal. Utána 50 másodperc bal térdtámaszban, miközben a jobb láb a szék fölött hátra 45 fokban lábnyújtást végez. Ezután másik oldal. (ezt ismételd meg 1-szer)